Tidig morgon :(

Godmorgon, skulle gå upp 5.40 för att kunna vakna till men istället så gick jag upp 06.30 så fick springa runt och klä på mig och skit, pallade inte sminka mig idag så sket i det :)
Jag fick springa till tåget oxå :/
Jag skulle börja gå klockan 7 för tåget går 12 över men så gick jag 5 över och så halvsprang jag till tåget och sen när jag är ganska långt bort från tåget så kommer tåget så började springa och det värsta av allt att det var kort tåg så fick springa över halva perrongen och när jag satte mig på tåget så var klockan 10 över och tydligen så hade dom bytt fucking schema -.-
Så jag sitter just nu på ett fullt tåg och typ kvävs sönder :(
Bjuder ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0