palla

Hej!
Pallade inte blogga igår för hade huvudvärk och var allmänt dryg, dagen tillbringades i soffan medans jag kollade på några filmer..
Sen vid 4 tiden så träffade jag Fanny i typ 20 min, det var sista tiden innan hon åker till sin pappa :(
Aja sen satt jag bara hemma :/
Idag var vi i simhallen och jag simmare några rundor, innan det hade vi handlat lite mat och sånt :)
Idag ska jag bara vara hemma för jag orkar verkligen inte göra något annat, asså egentligen så måste jag plugga för har världens största prov i historia typ en vecka efter skolan har börjat igen och jag har inte ens börjat plugga fucking skit!
Nu vart jag jävligt irriterad så ska avsluta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0