hnfsawgla

Hej hej!
Sitter just nu på golvet och har precis kollat klart paradise hotell :)
Idag så var jag i skolan ett tag och vi hade spanska och jag fick ett B på provet vi gjorde innan jullovet men det tråkiga är om jag skulle ha fått ett fucking poäng till skulle jag haft ett A såå det suger ju stort!
Åkte efter skolan till Solna för skulle lämna fingeravtryck och ta bild till ett pass :D
Det var vääärsta köerna pga en nedriven kontaktledning :/
Kom hem och då drog vi till banken och sen banken.
Sen när vi kom hem så hade vi fått paket så jag öppnade det och där i låg mitt nya skal till min nya telefon, det var bara ett genomskinligt så orkar inte ta bild på det haha!
Ska iaf lägga mig nu så ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0