fest

Tja Tja!
Skulle egentligen bara vara hemma igår men Ebba frågade mig om jag ville komma på fest typ runt 5 och då sa jag nej orkar inte för hade huvudvärk så jag satt och åt chilinötter och kolla på criminal minds när Danielle ringde typ vid 8 och frågade om jag skulle med så jag bah aa varför inte haha så hon kom hem till mig och jag fixade mig på typ 5 min sen drog vi på festen. Väl på festen så drack jag inte så mycket bara 4 shots :)
Det var värsta korvfesten haha och killarna var helt ok men inte direkt min stil :/
Sen skulle vi dra hem och påvägen så började jag gråta hahah jävla fjolla!
Sen kom jag hem och duschade och gick och la mig.. sen vaknade jag imorse och var skit trött..
Ska inte göra så mycket för orkar inte hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0