asså varför?

Hej!
Kom hem från kyrkan för en timme sen :/
Vi åkte runt 3 och sen var vi där sjukt länge.
Idag har inte varit en bra dag, har bara känt mig nere och sjukt trött och bara degat typ.
Har ingen anledning egentligen att vara nere men ibland får alla såna stunder, vissa mer än andra och det är helt okej att må dåligt för man kan inte alltid gå runt med ett leende på läpparna!
 
Pallar inte vara uppe sent för då kommer jag vara dötrött på skoltiden :/
Så drf ska jag duscha nu och sen gå oh lägga mig!
 
Asså jag förstår om ni har tröttnat på min blogg eftersom jag bara deppar hela tiden.. men hoppas ni fortsätter läsa ändå för snart kommer jag nog må bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0