träningsvärk

Hahha vaknade med värsta träningsvärken imorse, men det känns bra för då vet jag att jag har gjort bra ifrån mig igår. Simmade ju som sagt 500 meter och sprang i typ en halvtimme och sen när jag kom hem så gjorde jag även 200 situps och 5 minuters planka :)
Kanske ganska lite men det är ändå bättre än inget :D
Sitter just nu på historian och pallar inte jobba, var ju sjuk förra onsdagen och då hade dom gjort piss mycket :(
Men är iaf klar med det man skulle göra men jag orkar inte börja på nya uppgifterna ...
Ska bara vara hemma ikväll och föra över alla bilder från min telefon till ett USB-minne för imorgon så ska jag börja använda min nya telefon och jag vill ju ha kvar alla bilder :)
Och sen ska jag väl bara kolla på criminal minds antagligen :)
Nu måste jag iaf avsluta här för den här lektionen slutar om 5 min och sen ska jag ha spanska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0