jahap

Helluu!
Sitter just nu och kollar på criminal minds, men tog en liten paus för att jag är alldelles för trött för att hinna med och fatta haha!
Var ju ute och powerwalkade tidigare idag, vi powerwalka i nästan 2 timmar och sen när jag kom hem så tränade jag lite andra saker så kommer säkert få träningsvärk imorgon för jag har redan ont i benen hahah!
Åt världens godaste middag idag oxå, potatis med kyckling :D
Har inte så mycket att skriva om men kände endå för att slänga in ett inlägg :D
Har också märkt att jag lägger ut ganska många egobilder haha jävla ego jag är...
Nä nu ska jag svara på ett sms och sen så ska jag fortsätta kolla på criminal minds.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0