nyårslöften

Jag har aldrig gillat att ha nyårslöften för jag aldrig håller dom men iår känner jag för att ha det, har bestämt 4 löften.
1. Satsa på skolan, plugga mer än vad jag gör nu iaf!
2. Satsa på gymmet, vill man få sin drömkropp får man fan göra något åt det!
3. Skaffa ett jobb, jag vill verkligen ha ett jobb..
4. Inte skaffa en kille, killar tar alldelles för mycket tid och jag gillar varken att bli sårad eller såra någon annan, iår har båda sakerna hänt och nästa år ska det fan inte hända!
 
Så år 2015 ska fan bli bra! Jag ska göra det som känns bra, och skita i vad andra tycker och tänker eller vad folk kommer tycka och tänka, det gör jag ändå aldrig men på senaste tiden har jag börjat bry mig mer och mer om vad folk tänker om mig, men fuck NO att jag tänker slösa min tid på sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0