duktig tjej..

Sitter just nu på spanskan, tidigare hade jag prov i privatjuridik som gick åt helvete haha.
Direkt efter provet så gick jag till fredrik skolan och skulle träffa Johanna och Danielle, efter det när jag skulle springa tillbaka till skolan för att det var så kallt och jag bara hade tröja på mig och ingen jacka.
Och när jag sprang och så ramlade jag så jävla hårt, och eftersom jag skulle rädda min telefon som jag hade i handen så skrapade jag upp hela handleden på höger hand och tog sönder mina "nya" jeans och fick ett hål vid knät och jätte stort skrapsår på knät och på min höft fick jag skrapsår och på armbågen haha, så hela jag är typ full med krigsskador haha! Har skit ont, började nästan gråta och fick plåstra om hela mig haha!
Har en lektion efter lunch och sen slutar jag för min sista lektion är inställd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0