aj

Heej!
Hela dagen idag har varit ett helvete haha, först så ramlade jag som ni kan läsa om i inlägget under och sen så tappade jag min telefon. Kom hem och skulle laga mat och då brände jag mig på handen, ajjjj.
Sen kom min pappa hem och då ville han kolla på mina sår och då började han dra bort plåstret och tydligen så hade jag massa stenar och smuts i såren så han fick pilla i dom med en nål och försöka få ut allt så att det inte skulle bli infekterat. Sen åt vi middag och sen satt jag halva kvällen och gjorde en historia inlämning som ska in nästa fredag men tänkte göra lite så att jag slipper sitta nästa torsdag och göra allt på en gång haha, gjorde iaf klart halva uppgiften, och nu sitter jag och lyssnar på musik och snapar med folk.
Ska snart duscha, men jag fasar för den stunden...
Imorgon vet jag inte vad som händer, borde plugga eftersom jag har prov på måndag, men vi får se om jag kommer göra det eller så får jag råplugga på söndag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0