skit

Har mått förjävligt sen igår kväl, deppat sönder som fan..
Finns inget jag kan göra åt saken heller förutom prata med folk men har ingen lust att prata med någon förutom några personer..
Ajaa idag, så vaknade jag runt 11 och hade så jäkla bråttom, fick dammsuga, äta och sminka mig och skit på en halvtimme, slutade med att jag halvsprang till tåget, det går ju bara en gång i timmen så det sög ju, kunde liksom inte åka en hel timme senare.
Var iaf med Niklas i Haninge Centrum ett tag, vi pratade mest typ.
Sen åkte jag ner till nynäs och fikade med Danielle.
Kom hem för en timme sen och har bara tagit huvudvärkstablett och plockat bort all tvätt som hade torkat under dagen :)
Ska snart ut igen fast jag inte orkar men skit samma, orkar inte sitta hemma!
Gammal bild typ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0