Sjukhus :/

Hej!
Sitter just nu på tåget påväg till jobbet, va på sjukhuset innan och lämnade blodprov igen..
Va fan där för en vecka sen..
Men iaf dom skulle se om jag har järnbrist för jag hade inga allergier och sånt, så nu ska dom kolla det istället och förhoppninsvis så är det det, då får jag järntabletter!
Det roliga va att jag läste om järnbrist igår och alla symptom stämde in på mig..
Men men, kommer komma en timme försent till jobbet haha!
Igår kväll var jag ute med Joakim, gjorde inte så mycket gick mest runt och snacka och efter det träffade jag en annan vän, kom sen hem och duschade sen så lyssnade jag på musik jävligt länge och kollade på revenge så somnade inte förän klockan va 12..
Det var jävligt jobbigt att vakna imorse asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0