seg i kroppen

Vaknade jävligt tidigt idag, var så himla trött..
Fixade mig och drog till jobbet, fick springa till tåget som vanligt.
Vi målade jävligt mycket idag, eller det var det ända vi gjorde och jag tycker att det är så fucking tråkigt så jag spyr.
Men fick jobba med killarna idag oxå, haha dom är så roliga!
Duktig som jag är så kladdade jag färg över allt, händerna, armarna och håret :/
Sen drog jag direkt efter jobbet till gymmet, var där i en timme och körde jävligt hårt haha.
Kom hem för en halvtimme sen och har bara hunnit duscha, men ska snart äta kycklingwok, sååå hungriiiig!!
Och efter det ska jag ut på en prommis runt ringvägen med Danielle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0