lördag

Hejhej!
Har inte haft tid att blogga idag!
Vaknade kvart över 11 vilket är väldigt sent för att vara mig, hann bara äta frukost och sen så skulle jag ta tåget in till sthlm, mötte upp mamma där och sen så kollade vi lite i affärer. Hittade dock inget som jag ville ha.
Sen så skulle vi ta tåget hem som självklart var försenat.
Kom iaf hem för ett tag sen och har ätit middag och ska äta glass nu och sen dra ut med Hanna :)
Vettefan vad vi ska hitta på...
Haha kom på en rolig grej som hände imorse, det spöregnade och så åskade det och ena gången va jag fan inte beredd på att det skulle åska så jag slängde ivägen skeden när det åskade för att jag blev så jävla rädd hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0