första skoldagen!

Första skoldagen gick ganska bra, var typ kramkalas mellan alla i våran klass haha!
Fick 2 nya tjejer i klassen och den ena är typ 10 cm kortare än mig :D
Fick en till mentor i klassen och det är min granne hahahahah!!
Iaf vi var i skolan i typ en halvtimme, fick schemat, busskorten och sen skulle alla presentera sig och ta ett skåp sen fick vi sluta, vårat schema suger helt ärligt...
Har 3 lektioner på måndag + sovmorgon men alla andra dagar suger, slutar halv 5 på tisdagar och sen kvart över 4 på onsdagar och sen klockan 4 på torsdagar..
Helt onödigt asså!
Åt sen i skolan och det va kycklingsallad, skit gott :)
 
Såg oxå att jag glömde blogga igår haha, sorry för det!
Men gjorde inget speciellt förutom att jag hade gäster hela dagen så fick servera dom och skit, sen på kvällen drog jag ut, kom sen hem och duschade och fixade mig lite inför idag. Kollade oxå på paradise hotell, det kom in en skiiiiiiiiiiit snygg kille, eric hette han :D
 
Haha nu vart det ett skit långt inlägg :/
Dagens outfit 

Haha ni kan få en bild på mitt schema oxå, men man ser typ inget


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0