skriver av mig

Jag får ofta höra av mina tjejkompisar att killar ställer höga krav på tjejer, till exempel att alla tjejer ska vara snygga, ha stora bröst, stor rumpa, fin kropp, smal osv. (typ som victoria secret modellerna)
Men själv tycker jag att tjejer är såååå mycket värre, visst killarna sätter höga krav på tjejer, det tycker jag men jag tycker att tjejer är precis likadana! Tjejer vill ha killar med muskler, att killarna ska vara romantiska och sånt. (inte så konstigt att de som letar efter den perfekta killen är singlar)
Visst jag har också ganska höga krav på killar, jag vill till exempel ha en kille som har muskler, är social, trevlig, snygg osv, men jag vet att den killen jag vill inte existerar, man kan inte få den perfekta killen.
Så när en kille skriver till mig så bryr jag mig inte så mycket hur han ser ut, sålänge han är sjysst så är det lugnt lixom. Jag bryr mig mer om hur han beter sig.
 
Tycker att alla som letar efter den perfekta ska fan vara glada om ni träffar en kille som behandlar er med respekt och inte slåss osv, det är så mycket viktigare än en snygg kille!

Killar alla tjejer ser inte ut såhär..
Tjejer alla killar ser inte ut såhär..
Leta efter en sån person istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0