ja...

Sorry för sämsta uppdateringen men har varit så upptagen!
Vaknade halv sex imorse och skulle gratta mamma och gav henne våran present och det var ett jätte fint guldarmband som hon älskade :D
Sen så åkte jag till skolan och hade orientering som första lektion.. Sen hade vi historia och då var det folk som redovisade och då slapp vi jobba!
Slutade 10 idag och då tog jag tåget hem men gick av vid nynäsgård för skulle köpa blommor till mamma!
Sen åkte jag hem och var hemma i en timme och sen så skulle jag åka till tandläkaren och hela resan dit var jag så orolig över hur ont jag skulle ha ikväll för dom skulle spänna och när jag väl var där så sa min läkare att allt såg bra ut så behövde inte spänna :D
Så jääääkla skönt!
Ska snart springa till pizzerian för att köpa mat, det blir en kycklingrulle för mig ikväll :D
Sen ska jag ut och då får vi se vad som händer!
Nu vart det här inlägget ganska långt så avrundar här då :)

Köpte dom här blommorna, hoppas mamma blir glad för dom var rätt så dyra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0