Heeeej!

Sitter just nu på tågstationen och väntar på tåget :)
Har varit i ösmo och gymmat :D
Körde kondition idag, så var på gymmet i typ 50 min. Kanske inte så länge men det är fortfarande mer än dom som ligger och sover eller inte gymmar alls :)
Vaknade runt 10 och tåget hemifrån mig gick 20 över så jag började springa runt och packa ner det jag behöver och såna saker!
Det var ganska skönt att gymma såhär tidigt för det var bara 2 killar på gymmet, dock lyssnade dom på keffaste musiken så det sög ju för man blev inte taggad på att gymma..
Ska iaf hem nu och duscha och sen kolla på tv och kanskeeee plugga :D
Invigde solglasögonen för iår oxå :)
En bild från precis innan jag gick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0