handlaaa

Hej på er! Vaknade 9 imorse åt lite frukost och drog sedan till gymmet vid 10 tiden, var där i lite mer än en timme och det var skit skönt, det var bara jag där haha! Kom hem och duschade, städade och kollade lite på tv. Pappa kom hem runt 2 tiden och då åkte vi och köpte lite grejer som vi behövde till middagen. Sen när vi kom hem gjorde jag middagen, det blev skit gott! Jag gjorde värsta salladen och grejer och stekte potatis och sånt med hemmagjord sås! Mamma och pappa blev jätte glada :) Sen när vi hade ätit drog vi och handla mat, det var så jävla många människor som skulle handla, helt sjukt! Nu kom jag precis hem och vet inte vad jag ska göra faktiskt.. Får se helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0