.

Asså jag har märkt att jag har jätte svårt för ögonkontakt..
Kollar alltid bort om jag har ögonkontakt med någon, men värst är det med nya personer...
Jag fattar inte riktigt vrf det har blivit så, när jag var liten så kunde jag bara inte kolla i ögonen på någon ny person men nu börjar det bli så att jag inte kan kolla i någons ögon även om den personen står mig jätte nära..
Som idag, så träffade jag en kompis och när h*n pratade med mig så kollade jag bort hela tiden och såfort jag kollade i hens ögon så blev jag helt jävla skum, typ började kallsvettas och skämmas som fan men jag vet inte ens varför...
Måste kanske prata med någon och se vad det beror på för det är fan pinsamt..
Folk tror oftast att jag ignorerar den personen dåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0