döda miiiiig

Åhh kom precis hem, det var så jäkla dåligt väder ute...
Vad fan hände med solen???
Började 8 idag och åkte tåg med Sandra och Johan.
Sen hade vi teori på idrotten så gjorde inte så mycket och sen hade jag historia.
Sen så var jag på sjukhuset med min pappa ett tag, sen hade jag matte och sen tog jag tåget med Alexandra och Sandra ner till ösmo och där träffade jag Jocke och var med honom ett tag, vi gjorde inte så mycket förutom prata..
JAG HAR SÅN FUCKING TRÄNINGSVÄRK I MAGEN OCH RYGGEN,
och det blev ju inte bättre av att Alexandra och Sandra har fått mig att garva hela tiden..
Får såååååå ont i magen av att skratta :(
Ska äta snart och sen ska jag till simhallen och sen ska jag plugga sönder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0