ångest...

åhh fuck vad jag ångrar att jag inte har pluggat ett skit under hela lovet..
Har redovisning imorgon och jag har bara gjort halva..
och jagv hinner inte göra klart det för vaknade nyss och ska äta, städa och sen fixa mig och sen gå till tandläkaren och sen så måste jag till skolan till sista lektionen för ett arbete ska in idag...
Och när jag kommer hem ska jag äta och sen dra till gymmet och när jag kommer hem är klockan runt 9 och då kommer jag inte orka att pluggaaaaa...
Iaf Alexandra väckte mig och frågade vad jag fick på matteprovet ahah så sprang typ till datan för att se vad jag fick, jag fick ett D men jag var helt hundra på att jag skulle få ett F :/
Men är fan skit glad ändå :D
Nu ska jag iaf bädda sängen och byta om och sen göra alla andra saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0