depressionen tar över

Så jäkla deprimerad så det inte är sant (FÖRLÅT OM NI ÄR TRÖTTA PÅ MITT TJAT) Men mår man skit så mår man, man ska inte ljuga om det för att det är okej att må dåligt! Jag känner mig inte bra alls längre, jag känner inte igen mig själv, asså jag vill hoppa av skolan för att jag mår så dåligt och för att allt suger i mitt liv, jag är trött på att alltid försöka vara snäll och finnas där när folk behöver mig, men när man själv mår dåligt så finns typ ingen jävel... Det är helt sjukt hur gamla saker fortfarande sårar och att allt det där tar över mitt liv! Jag palllar inte mer av det här, inte alls. Alltid är det jag som blir lämnad ensam och sårad ALLTID! Aja fuck den här dagen ska gå och lägga mig och hoppas på en bättre och roligare dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0