Stockholm :D

Helloo :D
Har precis fixat mig och ska åka till Stockholm för att möta min lilla älskling Fanny :D
Ska bli kul att träffa henne även fast det inte var så länge sen sist haha eller det var fan ett tag när jag tänker efter.. :D
Vaknade imorse och skulle äta och sen städa lite haha :D
När jag hade gjort det satt jag och kolla på några serier :)
Sitter iaf och väntar på att klockan ska bli 10 över 2 för då ska jag börja gå, men iaf så underhåller jag mig själv lite med musik på högsta haha så dansar lite och skuttar runt huset :D
 
Tycker att folk kan ta och vara sociala på något sett..
Kik : thehugbear  (mobba mig inte för namnet, skäms fan sönder men pallar inte göra ny hahah)
Snapchat : irakovalchuk
Och sist men inte minst ask.fm/irakovalchuuk
 
Bild tagen från min instagram där heter jag irakovalchuk (följ)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0