förlåååååååt

Hej!
Hann inte blogga igår..
Gårdagen var fuckad asså!
Jag vaknade av att Fanny väckte mig klockan 8 med ett sms..
Gick upp runt 10 åt frukost och sen städade jag.
Sen mötte jag mamma vid tåget. Kom hem och i brevlådan hade vi fått brev och när jag läste det var det skit bra sak!!!
Sen duschade jag håret och fönade det, sminkade mig och sånt sen drog jag till Fanny, skulle sova där!
Vi åt ris och korvstroganoff som hennes mamma hade lagat det var skit gott.
Sen lockade Fanny mitt hår och jag plattade hennes hår!
Sen drog vi till Willys och köpte energydricka och sen drog vi på hemmafest i Grödby!
Vi kom dit halv 10 typ och vi drack inte så jätte mycket men jag vart jävligt full :/
Så jag tillbringade min kväll typ inne på toan och låg där och sen i en soffa och kelade med en katt!
Jag ringde JÄVLIGT många så jag skäms sönder asså, jag smsade och snapchatade men minns inte vad jag skickade på :/
Fanny var med mig nästan hela kvällen. Tack så sjukt mycket för att du fanns där för mig, love you!
Vi tog iaf sista bussen hem den gick halv 1.
Vi kom hem till Fanny klockan 2 typ!
Somnade runt 3 tiden och gick upp 9 tror jag. Sen skulle jag hem och då gick jag i min pyjamas hahahah!
Åkte till haninge med mina föräldrar och jag fick med mig en tröja från bik bok :D
Lägger upp bilden i nästa inlägg!
Här är iaf en bild på mg och Fanny innan festen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0